-rEsuLt-




Assalamualaikum buat semua pengunjung blog dan sahabat-sahabat yang dikasihi semata mata kerana Allah.. moga sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah..i'Allah.. keputusan imtihan nihai sem lepas dah pon kuar..macam-macam perasaan semua mase brite natijah dah kua kn?ana pun xtlepas..bdebar,tkejut,sedih,gembire sume ana adun menjadi satu..kepada sahabat-sahabat sesyu'bah,sahabat2 seukhwah mabruk alaikum alannajah fil imtihan.. same2lah kite merafa'kan setinggi2 ksyukuran atas natijah dari apa yang kite usahakan sepanjang 1sem..apepun hanye Allah lg mengetahui apa yang Dia rencanakan kepada kita semua.. Allah tidak sesekali melihat kepada hasil tetapi memandang usaha yang kita kerjakan.. kepada semua yang berjaya bersyukurlah atas nikmat tersebut dan kpd yang msih belum dikurniakan kejayaan yang dingini pun seharusnya bersyukurlah.. ala kulli hal,,,Adakah kita bersyukur dengan nikmat ini? Seperti dalam Surah Ar-Rahman..Allah menekankan ayat ini sebanyak 31 kali.

”Maka nikmat Tuhan kamu yang mana satukah yang kamu dustakan?” (Surah Ar-Rahman)

dalam Al-Quran surah Al-baqarah:141 juga ada menyebut bahawa apa yang kita dapat adalah dari apa yang kita usahakan.
"baginya apa yang diusahakannya dan bagimu apa yang kamu usahakan;".. Allah Maha Mengetahui papa yang Dia kurniakan kepada kita.. ala kulli hal semua sahabat2..truskan usaha..moga kejayaan itu milik kita..

daie sepi taqul:mabruk alaik juge kpd sepupu-sepupu(ainul dan imran n pak sdare bongsuku.ayah su atas kejayaan dalam PMR..sdap kome ye dapat duit dari tokki..jelez2..=)


Free Template Blogger collection template Hot Deals SEO

0 comments:

Catat Ulasan