Syaaban pula menjelma..



Jam di hadapan menunjukkan pukul 7.02 pg. seusai solat subuh,ana tryla kot-kot boleh dapat wireless. Alhamdulillah..dapat juga akhirnya. Sudah lama ana meninggalkan blog ana ni lantaran kesibukan menguruskan segala hal berkaitan untuk semester baru ni. Begitu banyak perkara yang berlaku dalam beberapa minggu lepas. Sekadar untuk berkongsi dan apa yang mampu ana coretkan di sini,telah berlangsungnya konvokesyen pertama UDM beberapa minggu yang lalu. Ana juga bersama sahabat-sahabat diploma dakwah telah mengikuti kursus Program Pelatihan Pendakwah anjuran Persatuan Darul Fitrah Terengganu yang telah mengupas tentang masalah perbandingan agama oleh Bro.Amin dan Bro.Lim Jooi Sung.

Berbalik pada masa sekarang,kita telah menginjak kebulan Syaaban. Ini bermakna Ramadhan semakin hampir. Di kesempatan ini ana menyeru kepada para sahabat agar menyiapkan diri untuk menghadapi bulan penuh rahmat nanti. Allahummabariklana fi rajab wa syaaban waballighna Ramadhan...



Free Template Blogger collection template Hot Deals SEO

1 comments:

ku bertatih di bumiMu ya Allah berkata...

salam ya ukhti afifah..
qilah rindu kat afifah...semoga Allah beri kekuatan untuk afifah n sahabt2 yg lain yang sedang berjuang untuk Islam...doakan ana juga..
kalu boleh ..ana nak tahu juga tentang prog yang fifah ikut ni..seminar untuk pendakwah.
Program Pelatihan Pendakwah anjuran Persatuan Darul Fitrah Terengganu yang telah mengupas tentang masalah perbandingan agama oleh Bro.Amin dan Bro.Lim Jooi Sung.
kalu boleh..bagi website pasal laporan ni..sebagai bekalan ana nak berdakwah kat orang asing nanti..syukran ya ukhti

Catat Ulasan